Η Google φυσικά άσκησε έφεση στην απόφαση του δικαστηρίου αλλά σήμερα τελικά την έχασε. Τώρα, η εταιρεία πρέπει να αναπτύξει ένα πρόγραμμα συμμόρφωσης για όλους τους διαφημιστές αν και δεν έχει γίνει γνωστό τι ακριβώς θα περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα. Λογικά, η Google θα πρέπει να ελέγχει όλα τα links για την εγκυρότητά τους.
Η Google υποστηρίζει ότι δεν θα έπρεπε να είναι αυτή υπεύθυνη για τις διαφημίσεις αλλά οι ίδιοι οι διαφημιστές για το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στο AdWords. Πάντως, το δικαστήριο σημειώνει ότι η απόφασή του είναι και ένα προειδοποιητικό μήνυμα για τις Bing, Yahoo! και άλλες εταιρείες για παρόμοιες παραπλανητικές διαφημίσεις.
[via SlashGear]
Θέλετε περισσότερες τεχνολογικές ειδήσεις; Επισκεφθείτε το TechIT.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.