Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Κώστας Ναούμης αποκλειστική συνέντευξη...!!!

ο Κώστας Ναούμης μιλά στο pentalofonews αποκλειστικά:



Κώστα, αφού σ' ευχαριστήσουμε για την τιμή που μας κάνεις, θα θέλαμε να συστηθείς στους αναγνώστες του ιστολογίου μας και να μας πεις δυο λόγια για 'σένα.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Είναι πολύ σημαντικό για έναν νέο καλλιτέχνη, να μπορεί να επικοινωνεί με το κοινό του, χωρίς εξαρτήσεις και περίεργες συναλλαγές... Είμαι 32 ετών, με καταγωγή από την Παλαιομάνινα, δουλεύω στο δημόσιο και παρά το πρόβλημα της όρασής μου, ξεκίνησα δειλά - δειλά τα τελευταία χρόνια, να κάνω αυτό που ονειρευόμουν από μικρός, πραγματικότητα. Πάντα μου άρεσε να τραγουδάω. Τέλος, είμαι παντρεμένος με μία υπέροχη γυναίκα, την Ελένη!

 Η έλλειψη της όρασης, πόσο σε προβληματίζει στην δουλειά σου πάνω στην πίστα και την επαφή με το κοινό και πως σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι καλλιτέχνες;

 Ειλικρινά, στο μόνο που με προβληματίζει η έλλειψη της όρασής μου πάνω στην δουλειά, όσο χαζό κι αν σας φαίνεται, είναι τα... πατάρια! Κι αυτό διότι, οι άνθρωποι που διοργανώνουν τα διάφορα πανηγύρια και με καλούν, δεν φροντίζουν να μπορώ να ανέβω σε αυτά. Για να ανέβεις, πρέπει να είσαι πρωταθλητής στην ενόργανη γυμναστική! Υπάρχουν βέβαια για να μην τους αδικώ όλου, αρκετοί που φροντίζουν γι' αυτό το θέμα, κάτι που κάνει και τους άλλους συναδέλφους μου πολύ ευτυχισμένους όταν συμβαίνει αυτό, πιστέψτε με... Όσο για τους συναδέλφους μου, οι περισσότεροι από αυτούς, με αντιμετωπίζουν υπέροχα και ισότιμα. Μου μεταδίδουν την εμπειρία τους και με διδάσκουν. Με μαθαίνουν πως να γίνομαι καλύτερος και με προστατεύουν από κακοτοπιές την ώρα της δουλειάς, κάτι που με κάνει να θέλω να βγάζω τον καλύτερό μου εαυτό για να τους ευχαριστήσω. Δεν λείπουν βέβαια κι εκείνοι που άθελα τους θέλω να πιστεύω, με αντιμετωπίζουν με οίκτο λόγω της όρασής μου, κάτι που όταν το αντιλαμβάνομαι, μου ρίχνει την ψυχολογία και χάνω το κέφι μου και θέλω να εξαφανιστώ. 

 Απ' όσο γνωρίζουμε, έχεις συνεργαστεί με όλα τα μεγάλα ονόματα του δημοτικού μας τραγουδιού. Αλήθεια, έχεις ξεχωρίσει κάποιους;

 
 Γιάννης Καψάλης και Μάκης Τσίκος, τέλος!!! Επίσης έχω ξεχωρίσει ένα παιδί, άγνωστο στα μέρη μας σχετικά, που έχω την γνώμη θα γράψει ιστορία, είναι ο κλαρινίστας Βασίλης Μαρκόπουλος, να μου το θυμηθείτε... Και φυσικά, θα ήταν παράλειψή μου, αν δεν έκανα ξεχωριστή αναφορά, σε ένα από τα καλύτερα παιδιά στον χώρο μας, την δική σας, την μία και μοναδική, Μαρία Γιαννακά!!! Για το ταλέντο της, δεν έχω να πω κάτι... Αυτό το αναγνωρίζουν οι χιλιάδες θαυμαστές της, οι οποίοι την ακολουθούν πιστά, σε κάθε της εμφάνιση. Η Μαρία, για μένα, ήταν ο λόγος, που πήρα την απόφαση, να αρχίσω να τραγουδάω. Ντρεπόμουν λόγω της κατάστασής μου να βγω στο κοινό. Η Μαρία όμως, ήταν για μένα η καλύτερη ψυχολόγος που θα μπορούσα να είχα, καθώς με την επιμονή της και την πίστη που έδειξε για το όποιο ταλέντο μου, με βοήθησε να ανοίξω τα φτερά μου και της χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη. Έχουμε ηχογραφήσει κι ένα τραγούδι μαζί, το ντουέτο με τίτλο "μέσα στα όνειρά μου", σε στίχους και μουσική δικά μου, το οποίο αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να αφιερώσω στους αναγνώστες σας! Η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα βέβαια είναι να καταφέρω μια μέρα να γράψω το καλύτερο τραγούδι που έχει ποτέ ειπωθεί, φυσικά και μόνο για την Μαρία Γιαννακά!!! 

 Κώστα, αφού σε ευχαριστήσουμε για την κουβέντα, θα ευχηθούμε σύντομα να σε απολαύσουμε και στο χωριό μας

 

  Ευχαριστώ για την φιλοξενία, υγεία και δύναμη εύχομαι σ' εσάς και τους αναγνώστες σας!..!!!

 Κώστας Ναούμης, Μαρία Γιαννακά - Μέσα στα όνειρά μου 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.