Αλλάζουν φαίνεται οι συνήθειες των νέων λογω της οικονομικής στενότητας
Η έρευνα, με δείγμα 750 νέους, ηλικίας 15 έως 24 ετών, από τις περιοχές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Πειραιά και της Γλυφάδας, έδειξε ότι το 93% των νέων θα αλλάξει φέτος τις χριστουγεννιάτικες καταναλωτικές του συνήθειες, προκειμένου να μειώσει γενικότερα τα έξοδά του κατά την εορταστική περίοδο.
Ειδικότερα το 91 % θα μειώσει τις δαπάνες του για είδη ρούχα, παπούτσια, καλλυντικά, αξεσουάρ, κινητή τηλεφωνία και αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ το 69% θα μειώσει τις δαπάνες του για κατανάλωση αλκοόλ κατά τις εορταστικές εξόδους, με το 35% να στρέφεται προς την μπίρα, λόγω της χαμηλότερης τιμής της, παράγοντας που φαίνεται να επηρεάζει και την αυξανόμενη προτίμηση στο κρασί (24%).
Το 87% των νέων που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσε πως έχει μειωθεί σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημά του, το 85% ότι είναι αποφασισμένο να αναζητήσει, συστηματικά, προσφορές προκειμένου να πραγματοποιήσει φθηνές αγορές κατά την εορταστική περίοδο και το 76% πως δεν προτίθεται να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι ενόψει των εορτών.
Το 86% των νέων θα περικόψει τις δαπάνες του για διασκέδαση και έξοδο κατά την εορταστική περίοδο. Το 40% θα πραγματοποιήσει το χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν εντός της οικογενειακής εστίας, το 34% σε σπίτια φίλων και το 26% θα το συνδυάσει με κάποια έξοδο.
Στις τρεις κυρίαρχες προτιμήσεις του 26% που δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει κάποια έξοδο ενόψει του χριστουγεννιάτικου ρεβεγιόν, καταγράφονται η ταβέρνα (33%), το κλαμπ (27%) ή «κάποια πίστα» (11%).
BestNews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.