Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Ρουφιανοι,Αθηνα vs Πεντάλοφο!!

Ποιος είναι ο Ρουφιάνος???Αθήνα  vs Πεντάλοφο

και πάλι μαζί σας ο πονηρός,ανανεωμένος κ δριμύτερος!!!!
Φίλοι κ φίλες από Πενταλοφο σας ευχαριστώ για τα μηνύματα σας στο mail μου όσο και στο facebook,αλλά είναι λίγα,θέλω να μου στέλνετε όλοι,ότι γουστάρετε...
Τo θέμα μου είναι ο ρουφιάνος,όλοι το λέμε,αλλά ποιος είναι στην πραγματικότητα ο ρουφιάνος?????ρουφιάνος < ιταλική ruffiano < Ψωράλογο που χρησιμοποιείται στα εκτροφεία για να ξεσπάσει πάνω του η φοράδα μέχρι να ηρεμήσει, ώστε να την βάλουν μετά να ζευγαρώσει με τον επιβήτορα.
ρουφιάνος αρσενικό
άτομο χαμηλής υποστάθμης που κατόπιν εντολής αναλαμβάνει διαμεσολαβητικό ρόλο σε ανήθικες υποθέσεις, έτσι ώστε να μην εκτεθεί άμεσα ο εντολέας του..
Σας θύμισε κανέναν?εμένα ναι..πολλούς,αφού ξέρουμε ποιοι είναι,δεν ήρθε πια το τέλος τους?επικοινωνήστε μαζί μου.στο inbox η στο mail μου,θα βρούμε λύση,αρκετά κάναμε τους μαλάκες και τους αφήσαμε να μας χαλάσουν το χωριό και τις ζωές μας.Ρουφιάνοι,ήρθε το τέλος σας!!!!!!! 
 Και όσοι μου λέτε για την Αθήνα σας γράφω εκεί που δε πιάνει μελάνι,κ όποιος το συγκρίνει καλύτερα περιμένω αντίκρουση,όποια κότα θέλει:
Αθήνα vs Χωριό

ποιότητα σημειωσατε  2
ιατρικη περίθαλψη      1
διατροφή                    2
οξυγόνο                      2
μαγαζιά                      χ
γυναίκες                     1
αντρες                        1
αθλητισμός                 1
μεταναστευτικό           χ
διασκέδαση                 1
διαπροσωπικές            2
δημόσιες                     1
χόμπι                          2
ναρκωτικά                   χ
κουτσομπολιό              2
θαλπωρή                     2
ρουφιανιά                   2
προοπτικές                   χ
γουρουνοπουλα απ τον αρουμπα ,γαμ@@@!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.