Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Ελα να παμε τον Α.Ο.Π. ποιο πανω....!!!!

Γράφει ο Γιάννης Μοίρας:

Λόγια πολλά κι'ολο τα χάνω......ελάτε να πάμε τον ΑΟΠ ποιο πάνω....!!!
Έτσι θα έλεγε κι ο Μιχάλης αν τραγουδούσε για την ομάδα μας,απο την άλλη αν εγώ ήμουν Χατζηγιάννης με μια συναυλία θα έλυνα το πρόβλημα στο τακα-τακα....ελα ώμος που δεν είμαι και τι να κάνω πες μου?να σβήσω απ τον καημό μου?μόνο ο Σακιας ακούει το παράπονό μου....!!!
Λοιπόν φίλες και φίλοι επειδή όλο λόγια είμαστε και τίποτα παραπάνω(προς το παρόν)λέω να κανω μια κίνηση.
Αρχές Αυγούστου που το χωριό θα κινητε στον ρυθμό του πανηγυριού θα καταθέσω πρόταση στην οποία θα αναφέρεται το συμβούλιο που θα συγκαλέσω,εφόσον γίνει δέκτη η πρότασή μου θα ειναι στη διάθεση προς ψήφιση.
Προσοχή δεν ζητώ να γίνουν εκλογές,δεν ζητώ να φύγει το παλιό συμβούλιο,απλά θα κανω μια πρόταση και αν θέλουν οι υπεύθυνοι προχωράμε....!!!

2 σχόλια:

  1. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΟ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ''εγω'' ΜΟΝΟ ''ΕΜΕΙΣ'' ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΟΠ ΨΗΛΑ ....ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΩΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΜΟΖΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.