Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΖΟΟΟΝΑ ΜΟΥ...!!!

 Αμαζόνα μου...

Την γνωρίσαμε μέσα από την τηλεοπτική της παρουσία στο διαφημιστικό σποτ που διαδέχθηκε τον «ομορφάντρα» στην επιτυχημένη διαφήμιση εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.
Αυτή τη φορά ο «γιατρός της πείνας» καλείται να φτιάξει hot dog όχι σε έναν «ομορφάντρα» αλλά σε μία… «αμαζόνα».
Η αμαζόνα ακούει στο όνομα Μαντώ Γαστεράτου και είναι το κορίτσι που αναδείχθηκε Μις Ελλάς στον Διαγωνισμό Ομορφιάς του 2010. Η φωτογράφισή της στο Nitro ένα χρόνο μετά δεν πέρασε απαρατήρητη.
Όπως αποκάλυψε στη συνέντευξή της το αγαλματένιο κορμί δεν της το χάρισε ο θεός αλλά οφείλεται στο μπάσκετ που έπαιζε μικρή: «Στο σχολείο ήμουν ψηλή και έπαιζα μπάσκετ. Είχαμε πολύ όμορφες κοπέλες, μάλιστα καλύτερες από μένα. Βέβαια, όταν μου πρότειναν να ασχοληθώ με το μόντελινγκ δεν έχασα την ευκαιρία. Έχει βέβαια πολύ τρέξιμο και απογοητεύσεις, αλλά ούτε κάρτα χτυπάς ούτε έχεις κανέναν πάνω απ’ το κεφάλι σου».
 Αμαζόνα μου...
 Αμαζόνα μου...
 Αμαζόνα μου...
 Αμαζόνα μου...



 Αμαζόνα μου...
Πηγή:troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.