Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΛΑΚΑ....ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ

ΧΤΕΣ ΑΝΕΒΗΚΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΜΩ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Ο.Π.ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΓΙΝΕ ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΗΕΦΩΝΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ,E-MAIL ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΜΟΣ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΑ,ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΒΡΕΘΕΙΚΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ,
ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ....!!!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ....ΕΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ,ΠΟΥ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ......!!!!


ΣΕ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ????
ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ...!!!


ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.....!!!!

ΔΕΝ ΠΑΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΛΕΦΤΑ....!!!
ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΥΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΑ???????
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ???
ΚΟΙΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΓΗΩΘΕΙΣ ΑΤΣΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΑΛΑΚΑ???
ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΥ ΣΟΥ  ΜΑΛΑΚΑ .....!!!!
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ...!!!!

2 σχόλια:

  1. Κρίμα που υπάρχουν τόσο κολλημένα μυαλά το έτος 2011...άτομα να "κρύβονται" πίσω από το δάχτυλό τους και να κάνουν κριτικές εκ του ασφαλούς. Ειλικρινά, λυπάμαι για σένα ανώνυμε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκετα ασχολιθηκατε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.Ρε γιανακη κι'εσει,τον Α.Ο.Π θα τους παρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.